مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-05-03پزشكي

خبر کمبود کپسول اکسیژن در بیمارستان رجایی گچساران صحت ندارد


رییس بیمارستان شهید رجایی گچساران گفت: شرایط خدمات رسانی به بیماران کرونایی مطلوب و هیچگونه مشکلی در زمینه رسیدگی به بیماران وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، سید طاهر حسینی در  نشست هشتاد و دومین ستاد مقابله با بیماری امسال بوده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد 451نفر بستری شدند، افزود، از مجموع این تعداد533 از این تعداد مراجعه کننده خدمات سرپایی دریافت کردند.

 رییس بیمارستان شهید رجایی گچساران گفت: در این مدت 4 بیمار مبتلا به کرونا برای انجام درمان به بیمارستا ن شهید جلیل یاسوج اعزام شدند.

حسینی ابراز کرد: در اردیبهشت ماه امسال 162 بیمار مبتلا به کرونا بستری، 152 بیمار خدمات سرپایی دریافت و 2 بیمار به بیمارستان شهید جلیل یاسوج  اعزام شدند.

وی عنوان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون 33 نفر براثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده  که از مجموع فوت شدگان 19 بیمار فوت شده کرونایی در اردیبهشت ماه امسال تا به این لحظه بوده که بسیاری از این افراد  دارای بیماری زمینه ای بودند.

رییس بیمارستان شهید رجایی گچساران در ادامه اذعان کرد: هم اکنون 75 بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا در بیمارستان شهید رجایی  بستری که از این تعداد هشت بیماری در بخش مراقبت های ویژه و 51 بیمار مبتلا قطعی به کرونا شناسایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر کمبود کپسول اکسیژن در بیمارستان رجایی گچساران صحت ندارد

خبر کمبود کپسول اکسیژن در بیمارستان رجایی گچساران صحت ندارد