مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 08:402021-05-03اقتصادي

خودکفایی کشور در زمینه کیت های هورمون تیرویید


مدیرکل اداره کل تجهیزات پزشکی از خط تولید کیت های تمام اتوماتیک تشخیصی آزمایشگاهی و نسل نوین دستگاه های ایمونو آنالایزر تمام اتوماتیک شرکت نویان نگین پارسیان بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، دکترسعیدرضا شاهمرادی مدیرکل اداره کل تجهیزات پزشکی کشور عصر یکشنبه با حضور در شرکت نویان نگین پارسیان از خط تولید کیت های تمام اتوماتیک تشخیصی آزمایشگاهی و نسل نوین دستگاه های ایمونو آنالایزر تمام اتوماتیک این شرکت بازدید کرد.

شاهمرادی در حاشیه این بازدید با اشاره به دستاورد این شرکت در تولید کیت های آزمایشگاهی اظهار کرد: باعث افتخار است که شرکت نویان نگین پارسیان با تولید کیت های هورمونی کشور را در این زمینه به خودکفایی رسانده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این، در این بازدید با ظرفیت های خوبی در شرکت نویان آشنا شدیم که نشان می دهد این شرکت پیش بینی هایی در مورد توسعه تکنولوژی این کیت ها در کشور داشته و انتقال فناوری نوین تولید کیت های آزمایشگاهی با دستگاه های پیشرفته را با سرمایه گذاری قابل توجه در دستور کار قرار داده است.

مدیرکل اداره کل تجهیزات پزشکی کشور در خصوص اثر ملموس این کیت ها در زندگی مردم تصریح کرد: قطعاً هرچه تولیدمان رشد کند وابستگی خارجی مان کم می شود و در صورت عدم تولید این کیت مجبور به واردات هستیم و با شرایط تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی کشور در زمینه کیت های هورمون تیرویید

خودکفایی کشور در زمینه کیت های هورمون تیرویید