مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 08:502021-05-03سياسي

رد صلاحیت 81 درصد اعضای فعلی شوراهای شهر استان تهران


رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: در مجموع آمار بررسی هیئت نظارت و هیئت اجرایی 81 درصد اعضای فعلی شوراهای شهر استان تهران رد صلاحیت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، شکراله حسن بیگی رییس ستاد انتخابات استان تهران در نوزدهمین جلسه ستاد که با حضور اعضاء برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری بین مجموعه ستاد امنیت و هیأت بازرسی با ستاد انتخابات وجود دارد تصریح کرد: تلاش می کنیم انتخاباتی در شأن جمهوری اسلامی و استان تهران برگزاری کنیم.

حسن بیگی در ادامه به آمار وضعیت بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهرها در هیأت نظارت و هیأت اجرایی اشاره کرد و گفت: در استان تهران 5939 نفر داوطلب عضویت در شوراهای شهر بودند که از این تعداد تا زمان بررسی هیأت اجرایی، یک درصد انصراف دادند و 90 درصد از داوطلبان توسط هیأت های اجرایی تأیید و 9 درصد رد صلاحیت شدند؛ همچنین از 5331 پرونده که در اختیار هیأت های اجرایی شهرستان قرار گرفت، 9 درصد معادل 508 نفر رد شدند که میانگین ستاد کشوری نیز همین میزان است.

وی ادامه داد: پس از این مراحل پرونده داوطلبان به هیأت نظارت تحویل شده است و طی آن 35 نفر انصراف دادند و 4250 داوطلب معادل 80 درصد تأیید و 20 درصد معادل 1041 نفر رد شدند و ممکن است با نظر هیأت عالی نظارت این آمار تغییر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد صلاحیت 81 درصد اعضای فعلی شوراهای شهر استان تهران

رد صلاحیت 81 درصد اعضای فعلی شوراهای شهر استان تهران