مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-05-03سياسي

ابلاغ دستورالعمل خزانه داری شهرداری ها را با مشکل مواجه کرد


مدیرکل دفتر امور شهری و شورای های استانداری سمنان گفت: ابلاغ و اجرای دستورالعمل خزانه داری و به تبع آن ابلاغ این دستورالعمل برای اجرا، شهرداری ها را با مشکلاتی مواجه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، راضیه شهاب ظهر امروز در دوره آموزشی دستورالعمل خزانه داری در سالن کوثر استانداری سمنان اظهار کرد: ابلاغ و اجرای دستورالعمل خزانه داری و به تبع آن ابلاغ این دستورالعمل جهت اجرا، شهرداری ها را با مشکلاتی مواجه کرد.

وی افزود: بدین منظور پیشنهادات استان سمنان در خصوص این دستورالعمل با امضا و تأیید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان به قائم مقام رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ارسال شد؛ اما متأسفانه تغییر و اصلاحی در روند اجرا و ابلاغ دستورالعمل صورت نگرفت.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورای های استانداری سمنان ادامه داد: وظایف مربوط به خزانه داری در حال حاضر در حوزه اختیارات و وظایف مدیر مالی و مسؤول واحد درآمد و ذی حساب است و ایجاد یک واحد مستقل در کنار واحدهای موجود، شرایط وصول درآمد و خرج را با مشکل مواجه می کند.

شهاب اضافه کرد: به دلیل طولانی و پیچیده تر شدن فرآیندهای جاری در تخصیص و تأمین اعتبار، کمبود نیروی انسانی متخصص در حوزه مالی و بودجه، موازی کاری در حوزه خزانه داری با سایر حوزه های مالی و عدم پاسخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ دستورالعمل خزانه داری شهرداری ها را با مشکل مواجه کرد

ابلاغ دستورالعمل خزانه داری شهرداری ها را با مشکل مواجه کرد