مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 09:202021-05-03سياسي

ردصلاحیت 81 درصد اعضای فعلی شوراهای شهر استان تهران


رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: در مجموع آمار بررسی هیئت نظارت و هیئت اجرایی 81 درصد اعضای فعلی شوراهای شهر استان تهران رد صلاحیت شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، شکراله حسن بیگی در نوزدهمین جلسه ستاد که با حضور اعضاء برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت علی (ع) اظهار داشت: انتخابات 28 خردادماه از مهم ترین وقایع امسال است و ستاد انتخابات استان تهران اقدامات لازم را از نیمه دوم سال گذشته با برگزاری جلسات و هماهنگی دستگاه ها در شهرستان ها آغاز کرده است.

وی به سخنرانی روز گذشته مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان در مورد برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری، رقابت و تبلیغات سالم اشاره کرد و افزود: امیدواریم همه کاندیداها و نامزدها این موارد که تاکید و مطالبه رهبری است و صراحت قانونی دارد به طور دقیق اجرا کنند و ستاد انتخابات هم در صورت بروز تخلفات در هریک از مراحل برگزاری انتخابات با گزارش فرمانداری ها به کمیسیون پیگیری تخلفات و جرایم انتخاباتی قوه قضاییه ارسال خواهد کرد.

رییس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه هماهنگی خوبی بین مجموعه ستاد امنیت و هیئت بازرسی با ستاد انتخابات وجود دارد تصریح کرد: تلاش می کنیم انتخاباتی درشان جمهوری اسلامی و استان تهران برگزاری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردصلاحیت 81 درصد اعضای فعلی شوراهای شهر استان تهران

ردصلاحیت 81 درصد اعضای فعلی شوراهای شهر استان تهران