مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 09:352021-05-03سياسي

دولت بدون حمایت های رهبر انقلاب، کشور را به بن بست می کشاند


نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد و گفته های معاون اول رییس جمهور، گفت: باید بپذیریم دولت تدبیر و امید اگر حمایت مقام معظم رهبری را نداشت در بسیاری از مشکلات کشور را به بن بست می رساند.

- ابوالفضل حسن بیگی نماینده سابق یک شرکت تعاونی چند منظوره تشکیل شده و احزاب مختلف در آن حضور دارند که در آنجا به جای آنکه تلاش کنند مطالبات مردمی را پاسخ دهند به دنبال اهداف گوناگون خود بوده اند.

وی افزود: دولت امید اشتباهش این بود که تخم مرغ هایش را در یک سبد قرار داد این در حالی است که بیشترین حمایت مقام معظم رهبری را داشتند.

به طور مثال از 220 کشوری که در جهان  وجود دارد و تنها ممنوعیت ارتباط با صهیونیست ها بود متأسفانه این دولت با هیچ کشور دیگری ارتباط اقتصادی و منطقه ای برقرار نکرد و پیش خودشان احساس کردند که از همه عاقل تر و خبره تر هستند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دولت تدبیر و امید همانند یک شرکت تعاونی از هم پاشیده شده و احزاب و گروه ها احساس می کنند ریسک بزرگی کرده اند و باخت بزرگی برایشان رقم خورده است و شانس دور دوم را دیگر نخواهند داشت.

همچنین باید به  آقای جهانگیری گفت اگر شما کاره ای نبودی چگونه مسؤولیت داشتی و چرا از سمت خود کناره گیری نکرده ای؟ آقای جهانگیری رییس چند کمیته و شورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت بدون حمایت های رهبر انقلاب، کشور را به بن بست می کشاند

دولت بدون حمایت های رهبر انقلاب، کشور را به بن بست می کشاند