مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 09:402021-05-03سياسي

ملایر دومین شهر صاحب خانه هلال خبرنگاران می شود


سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر از افتتاح خانه هلال در خیابان شهید ولی بخشی(سرجو) به عنوان یک منطقه کم برخوردار ملایر خبر داد.

- ایسنا/همدان سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر از افتتاح خانه هلال در خیابان شهید ولی بخشی(سرجو) به عنوان یک منطقه کم برخوردار ملایر خبر داد.

شهاب عظیمی دوشنبه 13 اردیبهشت در جلسه ایجاد خانه هلال در خیابان شهید ولی بخشی ملایر به عنوان یک منطقه کم برخوردار ملایر، تصریح کرد: یکی از مناطق درنظر گرفته شده برای ایجاد خانه هلال از پنج نقطه کم برخوردار در کل استان همدان، خیابان شهید ولی بخشی(سرجو) ملایر است که هفته آینده همزمان با روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر افتتاح می شود.

وی به وجود 33 خانه هلال در سطح روستاهای شهرستان ملایر اشاره و خاطرنشان کرد: در هفته آینده با افتتاح 10 خانه هلال در روستاها، تعداد خانه های هلال روستایی به 43 مورد و با افتتاح دو خانه هلال در سطح شهرستان، در مجموع 45 خانه هلال در شهرستان ملایر خواهیم داشت.

عظیمی ادامه داد: هفته آینده و همزمان با روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر، خانه هلال خبرنگاران در سرای اهل قلم واقع در میدان زندیه افتتاح خواهد شد که با افتتاح این خانه، شهرستان ملایر دومین شهر در کشور خواهد بود که دارای خانه هلال خبرنگاران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملایر دومین شهر صاحب خانه هلال خبرنگاران می شود

ملایر دومین شهر صاحب خانه هلال خبرنگاران می شود