مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 09:502021-05-03سياسي

درخواست اختصاص غرفه رایگان به هنرمندان صنایع دستی در ایتالیا


آمادگی را داریم در صورتی که محل برگزاری نمایشگاه به صورت رایگان در اختیار هنرمندان صنایع دستی ایرانی قرار گیرد، نمایشگاهی از آثار صنایع دستی ایرانی را در ایتالیا برگزار کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشورمان با سفیر ایتالیا در ایران، پیش از ظهر دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 برگزار شد.

در این نشست که در محل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد، دکتر علی اصغر مونسان و جوزپه پرونه سفیر ایتالیا در ایران درباره تقویت همکاری های دو کشور در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با یکدیگر گفت وگو کردند.

مونسان در این نشست با اشاره به روابط ایران و ایتالیا در حوزه میراث فرهنگی و کاوش های باستان شناسی گفت: آمادگی داریم تا در هر سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی روابط مان را با ایتالیا تقویت کنیم.

او افزود: دولت دوازدهم به دلیل اعمال تحریم ها دوران سختی را پشت سر گذاشت و مردم ما نیز فشارهای زیادی را تحمل کردند، اما با اینکه سختی های زیادی کشیدیم روی پای خود ایستادن را یاد گرفتیم.

امیدواریم در دنیا صلح واقعی فراگیر شود که در این میان به طور حتم گردشگری نقش بی بدیلی ایفا می کند چرا که گردشگری ملت ها را بهم نزدیک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست اختصاص غرفه رایگان به هنرمندان صنایع دستی در ایتالیا

درخواست اختصاص غرفه رایگان به هنرمندان صنایع دستی در ایتالیا