مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 10:102021-05-03پزشكي

کرونا را با حساسیت فصلی اشتباه نگیرید


اشتباه گرفتن ویروس کرونا با حساسیت فصلی باعث می شود که مردم با تأخیر به پزشک مراجعه کنند که این امر روند درمان این بیماران را مشکل می کند.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: طی روزهای اخیر دیده می شود مردم ویروس کرونا و بیماری کووید-19 را با حساسیت های فصلی اشتباه می گیرند و با تاخیر به پزشک مراجعه می کنند که این امر روند درمان این بیماران را مشکل می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، دکتر سید فرزاد جلالی روز دوشنبه در با خبرنگار ایرنا افزود: بهار فصل بیمارای های فصلی به خصوص حساسیت های آلرژیک است که میتواند آن را با بیماری کوود19 اشتباه گرفت و با توجه به ضرورت سرعت در درمان کووید، می تواند بسیار خطرناک باشد.

وی همچنین افزود: از جمله مشکلاتی که در درمان بیماری کووید19 وجود دارد رها کردن فرآیند درمان در میانه راه است که بیماران مرخص شده با احساس کمی بهبودی، مصرف دارو را بدون نظر پزشک قطع می کنند که این امر خطرناک است و باید با تجویز پزشک انجام شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان داشت: شهروندان باید به این باور برسند که این ویروس فقط در کمین افراد مسن و دارای بیماری زمینه ای نیست بلکه تمامی گروه های سنی حتی اطفال هم به این بیماری مبتلا می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا را با حساسیت فصلی اشتباه نگیرید

کرونا را با حساسیت فصلی اشتباه نگیرید