مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 10:102021-05-03اقتصادي

قول تایوانی ها برای حل مشکل کمبود قطعات الکترونیکی خودرو در جهان تا ماه ژوئن


شرکت TSMC تایوان اعلام کرد که تا ماه ژوئن می تواند بخش قابل توجهی از کمبود عرضه قطعات یدکی الکترونیکی خودرو در جهان را حل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، شرکت TSMS که بزرگ ترین تولید کننده تراشه های الکترونیکی در جهان به شمار می رود اعلام کرد که تا ماه ژوئن بخش قابل توجهی از کمبود قطعات یدکی الکترونیکی خودرو در جهان را برطرف خواهد کرد.

بسیاری از شرکت های مشترک در تولید قطعات یدکی الکترونیکی خودرو نیز کاربرد دارد و همین مسئله باعث شده تا جهان با کمبود تراشه ها برای تولید قطعات الکترونیکی خودرو مواجه شود.

مارک لیو، مدیرعامل شرکت TSMC شب گذشته گفت که کمبود قطعات الکترونیکی نخستین بار در ماه دسامبر شکل گرفت و امیدواریم بتوانیم طی دو ماه آینده حداقل نیاز بازار را تامین کنیم.

البته وی گفت که بعید است در فاصله این دو ماه مشکل نبود قطعات الکترونیکی خودرو در جهان به طور کامل حل شود و ممکن است این مسئله 7 تا 8 ماه زمان ببرد.

  البته نبود تراشه های الکترونیکی فقط بازار خودرو را درگیر نکرده بلکه هم اکنون بسیاری از صنایع با کمبود تراشه های الکترونیکی مواجه هستند.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول تایوانی ها برای حل مشکل کمبود قطعات الکترونیکی خودرو در جهان تا ماه ژوئن

قول تایوانی ها برای حل مشکل کمبود قطعات الکترونیکی خودرو در جهان تا ماه ژوئن