هرزنامه روانی به جای برنامه سیاستیباید بسیار دقت کرد که یک جامعه به وجود افکار و آراء مختلف زنده و پویا است اما اگر به جای معرفی این افکار، با دامن زدن به سیاست بازی ها و اشاعه هرزنامه های روانی بجای برنامه های سیاستی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مصباح الهدی باقری، پژوهشگر هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) طی یادداشتی نوشت: 1. بازاریابی و سیاست ورزی تلاش برای کسب قدرت، یک میل دیرینه در نهاد بشر است که با ظهور دولت های مدرن، این خواست نیز در قالب لباس و هیأتی مدنی، خود را باز آرایی کرده است. اینکه هدف از کسب قدرت چیست، خود مسئله قابل تأمل است که در قامت ایدئولوژی ها و جهان بینی های مختلف،مختصات متفاوت و متمایزی پیدا می کند. در پنجاه سال گذشته و با سرعت گرفتن همه چیز در پناه اندیشه توسعه، جهانی شدن، دهکده جهانی و استاندارد سازی، فرآیند کسب قدرت نیز از فواید و مضار این چتر گسترده و فراگیر در امان نماند. لذا آرام آرام قوت و چربش فرآیند کسب قدرت، حتی جهان بینی های توحیدی را نیز مسحور خود کرد و به نوعی موجبات هم شکلی خروجی های آنها با سایر جهان بینی ها را فراهم کرد. در واقع، الگوها و مدلهای حکومتها و دولتها و سازکار کسب سهمی از قدرت ،بعنوان ادبیاتی مشترک تولید و استفاده شد. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |