مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 10:402021-05-03حوادث

باند «یاکوزا» در بهارستان دستگیر شد


فرمانده انتظامی بهارستان از شناسایی و دستگیری اراذل اوباش معروف به «یاکوزا»، به عنوان عامل تخریب خودروی شهروندان در محله سبزدشت خبر داد.

- بهارستان- فرمانده انتظامی بهارستان از شناسایی و دستگیری اراذل اوباش معروف به یاکوزا ، به عنوان عامل تخریب خودروی شهروندان در محله سبزدشت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمدرضا علیزاده بعد از ظهر دوشنبه از شناسایی و دستگیری اراذل اوباش معروف به یاکوزا ، به عنوان عامل تخریب خودروی شهروندان در محله سبز دشت خبر داد و در تشریح این خبر اظهار داشت: با دریافت گزارشی از سوی تعدادی از شهروندان محله سبز دشت مبنی بر تخریب چندین دستگاه خودرو توسط یک نفر از اراذل و اوباش منطقه، معروف به یاکوزا ، موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بهارستان گفت: مأموران پس از بررسی اظهارات شاکیان پرونده، با تحقیقات فنی متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی را در یک اقدام ضربتی در مخفیگاهش در شهرستان بهارستان دستگیر کردند.

وی بیان داشت: چند وقت گذشته کلیپی تحت عنوان شمشیر زن سامورایی در فضای مجازی پخش شده بود که با دستگیری این اراذل و اوباش شهروندان از پلیس قدردانی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند «یاکوزا» در بهارستان دستگیر شد

باند «یاکوزا» در بهارستان دستگیر شد