مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 10:552021-05-03سياسي

گام پنجم طرح شهید سلیمانی در استان بوشهر آغاز شد


فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از آغاز گام و مرحله پنجم طرح شهید سلیمانی در این استان در راستای کنترل و مهار بیماری کرونا خبر داد.

- بوشهر- فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از آغاز گام و مرحله پنجم طرح شهید سلیمانی در این استان در راستای کنترل و مهار بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علی رزمجو ظهر دوشنبه در نشست قرارگاه جهادی طرح شهید سلیمانی استان بوشهر اظهار داشت: تیم های مراقبت و پیشگیری، مراقبت در منزل، نظارتی و حمایتی برای مرحله پنجم راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اجرای چهار مرحله طرح شهید سلیمانی و موفقیت های آن تصریح کرد: در 4 مرحله طرح شهید سلیمانی 145 تیم مراقبت و پیشگیری با 699 عضو خدمات لازم را ارائه کردند رزمجو با اشاره به فعالیت 192 تیم نظارتی با 472 عضو افزود: در این راستا 121 تیم حمایتی با 416 عضو فعالیت کردند و 250 کادر درمانی با این تیم ها همراه بودند.

وی بیان کرد: در طرح شهید سلیمانی استان بوشهر 50 پزشک مشارکت داشته اند که در اجرا 4 مرحله طرح شهید سلیمانی در بخش ره گیری 400 هزار نفر، تست تشخیص سریع 57 هزار نمونه و 27 هزار نفر تحت پوشش قرار گرفتند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: در سال قبل 135٫8 میلیارد تومان بسته معیشتی از سوی سپاه استان بوشهر با مشارکت جهادگران و بسیجیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام پنجم طرح شهید سلیمانی در استان بوشهر آغاز شد

گام پنجم طرح شهید سلیمانی در استان بوشهر آغاز شد