مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 12:102021-05-03سياسي

احدی حق ممانعت از اجرای حکم را ندارد/ تعارفی با متصرفان اراضی ملی نداریم


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان با تأکید بر اینکه احدی حق دخالت و ممانعت از اجرای حکم را ندارد، گفت: با متخلفی که اراضی ملی را تصرف عدوانی کرده باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدشریف ابراهیمی بعدازظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برخی مصوبات منجر به رفع تصرف اراضی زیادی از منابع طبیعی و خروج آن از دست افراد شد و با احکامی که در دادگاه ها صادر شده بعضی از احکام در مرحله اجرا است و برخی از احکام هنوز به مرحله اجرا نرسیده؛ اما احکام به صورت قطعی صادر شده است.

وی افزود: مردم باید بدانند در قسمتی که حکمی صادر می شود؛ راه اعتراض به این احکام در قانون پیش بینی شده است و اگر آرایی باشد که قابل فرجام باشد، به صورت فرجام خواهی در دیوان رسیدگی می شود.

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان بیان کرد: اصرار ما به عنوان دستگاه قضایی در پرونده هایی که در دادسرا مطرح می شود و بعد به مرحله اجرا می رسد، بر اجرای حکم است و با متخلفی که اراضی ملی را تصرف عدوانی کرده باشد، تعارف نداریم.

اجرای حکم با داد و بیداد متوقف نمی شود ابراهیمی افزود: باید احکام اجرا شوند و با داد و بیداد کردن، سر و صدا کردن، تجمع کردن و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احدی حق ممانعت از اجرای حکم را ندارد/ تعارفی با متصرفان اراضی ملی نداریم

احدی حق ممانعت از اجرای حکم را ندارد/ تعارفی با متصرفان اراضی ملی نداریم