مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 12:202021-05-03اقتصادي

حل معضل ترافیک بانه یکی از مطالبات مهم شهروندان است


معاون هماهنگی و امور عمرانی فرمانداری بانه گفت: با ارائه راهکارهای عملی و کارشناسی شده حل معضل ترافیک بانه که یکی از مطالبات مهم شهروندان است باید مدنظر قرار گیرد.

- از بانه، خالد عزیززاده روز دوشنبه در نخستین جلسه شورای ترافیک بانه اظهار داشت: افزایش حجم ترافیکی پیش بینی نشده در طراحی خیابان های معابر شهری بانه که باعث ایجاد ترافیک سنگین و غیر قابل کنترل شده است.

وی افزود: تلاش می شود که بیشترین حجم ترافیکی در ظهر و اوایل شب ایجاد می شود با همکاری و هماهنگی همگانی حل شود.

عزیززاده گفت: عامل مهم افزایش ترافیک در این شهر وانت های میوه فروش و دست فروشان که در خیابان ها و معابر شهری فعالیت می کنند.

جانشین فرمانده پلیس راهور بانه نیز در این جلسه گفت: باید دو نقطه از شهر در نظر گرفته شود که برای ساماندهی وانت های میوه فروش و شهروندان نیز به آسانی به این نقاط دسترسی داشته باشند.

رضا عباسی افزود: 40 درصد ترافیک شهری وانت های میوه فروش هستند و باید برای کم کردن حجم ترافیک شهر مکان مناسبی برای فعالیت آنها مشخص شود.

وی اظهار داشت: میدان علامه برده ره شی یکی از مشکلات پلیس راهور در ساماندهی ترافیک شهر است که ترافیکی سنگینی بر این مسیر حاکم است و بعد از آنکه میدان توسعه پیدا کرد به پاتوق وانت بارهای میوه فروشان تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل معضل ترافیک بانه یکی از مطالبات مهم شهروندان است

حل معضل ترافیک بانه یکی از مطالبات مهم شهروندان است