مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 12:352021-05-03حوادث

توصیه های اورژانس 115 در حوادث ترافیکی چیست؟


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان از مردم خواست تا با رعایت توصیه های این مرکز در صحنه حوادث ترافیکی، به امدادرسانی صحیح کمک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر پیمان اسدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ابتدا باید از وجود مصدوم در صحنه حادثه مطمئن شد و بعد با شماره 115 تماس گرفته شود، خاطرنشان کرد: هنگام تماس با اورژانس 115 اطلاعات کامل از نوع حادثه، تعداد مصدومان و میزان آسیب اعلام شود.

وی اضافه کرد: بعد از اعلام به اورژانس تلفن تماس گیرنده باید در حالت آزاد باشد، ممکن است اورژانس 115 برای کسب اطلاعات بیشتر تماس گیرد.

وی با تاکید بر اینکه در اعلام نشانی محل تصادف عجله نشود، ادامه داد: اگر آدرس را نمی دانید کمک بخواهید ضمن اینکه اگر در صحنه حادثه نیاز به نجات مصدومان باشد مانند بسته شدن درب های ماشین یا واژگونی خودرو حتما اطلاع داده شود.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان ادامه داد: از جابجایی مصدومان در صحنه حادثه و بیرون کشیدن آنها از داخل خودرو مگر در موارد احتمال آسیب بیشتر از جمله انفجار و سقوط، بعلت ایجاد آسیب های بیشتر به مصدوم خودداری شود.

اسدی با تاکید بر اینکه باید مسیر برای ورود خودروهای امدادی بازنگه داشته شود و از ازدحام در محل حادثه خودداری گردد، اضافه کرد: تا رسیدن نیروهای امدادی در صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های اورژانس 115 در حوادث ترافیکی چیست؟

توصیه های اورژانس 115 در حوادث ترافیکی چیست؟