مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 12:452021-05-03سياسي

اقتدار توام با رافت اسلامیاز ویژگی های پلیس در تراز انقلاب اسلامی است


نماینده ولی فقیه در استان مازندران در دیدار جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه رافت اسلامی از ویژگی های پلیس است، گفت: نیروی انتظامی در حوزه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خوش درخشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی بعدازظهر امروز در دیدار با سردار رضایی جانشین فرمانده ناجا با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تسلیت سالروز ضربت خوردن مولی الموحدین علی (ع) و خیرمقدم به سردار رضایی جانشین فرمانده ناجا و هیئت همراه، گفت: سلام و پیام تشکر ما را به سردار اشتری فرمانده ناجا و همه نیروهای پرتوان، تلاشگر و با انگیزه نیروی انتظامی ابلاغ کنید.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی ماموریت های گوناگونی دارد، اظهار کرد: نیروی انتظامی در حوزه مقابله با قاچاق کالا و مبارزه با موادمخدر که از پیچیدگی خاصی برخوردار نیاز به نیروهای ورزیده و چابک دارد.

محمدی لایینی با اشاره به توفیقات نیروی انتظامی در مقابله با قاچاق موادمخدر این موفقیت ها را نشان دهنده اقتدار نیروی انتظامی در همه حوزه های انتظامی، امنیتی، علمی و فن آوری در کشف جرم دانست و ابراز امیدواری کرد: این میزان آمادگی بسیار خوب است و باید در عده و عده تقویت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار توام با رافت اسلامیاز ویژگی های پلیس در تراز انقلاب اسلامی است

اقتدار توام با رافت اسلامیاز ویژگی های پلیس در تراز انقلاب اسلامی است