مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 13:502021-05-03سياسي

حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) میزبان دومین مراسم شب قدر


معاون فرهنگی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) گفت: برنامه های دومین شب قدر با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شیوه نامه های بهداشتی در سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران برگزار می شود.

- ، حجت الاسلام احمد سلامی، گفت: این ویژه برنامه ها از ساعت 23 تا 3 بامداد در صحن حرم مطهر با تلاوت قرآن آغاز می شود و در ادامه، دعای جوشن کبیر قرائت و پس از آن، سخنرانی مذهبی و مراسم قرائت دعاهای ابوحمزه ثمالی و مراسم قرآن به سر برگزار می شود.

وی ادامه داد: در شب 21 ماه مبارک رمضان که مصادف با شب شهادت حضرت علی علیه السلام است، حاج خلیل نگهبان و حاج مهدی عرشی دعای جوشن کبیر را قرائت می کنند و در ادامه آیت الله دژکام، تولیت حرم مطهر پیرامون فضائل و مناقب مولای متقیان به ایراد سخن می پردازد و پس از آن حاج کاظم محمدی، دعای ابوحمزه ثمالی را قرائت خواهد کرد.

معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر گفت: 15 اردیبهشت ماه، همزمان با شب 23 ماه مبارک نیز دعای جوشن کبیر با نوای حاج سید عباس انجوی و کربلایی فتح اللهی قرائت می شود و در ادامه آیت الله سید احمد خاتمی به ایراد سخن خواهد پرداخت و حاج کاظم محمدی دعای ابوحمزه ثمالی را قرائت می کند.

حجت الاسلام سلامی افزود: پایان بخش برنامه های شب قدر نیز قرائت دعای قرآن به سر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) میزبان دومین مراسم شب قدر

حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) میزبان دومین مراسم شب قدر