مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 13:552021-05-03سياسي

آغاز پوشش بیمه عمر و حادثه برای 140 هزار نفر از بازنشستگان کشوری


مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از فعال شدن بیمه عمر و حادثه برای 140 هزار نفر از متقاضیان این طرح خبر داد.

- ، محمود مرتضایی فرد با اعلام این خبر گفت: در طرح بیمه عمر و حوادث که ثبت نام اینترنتی آن در اسفند ماه 99 آغاز شد و تا 27 فروردین 1400 نیز ادامه داشت، با استقبال و ثبت درخواست بیش از 140 هزار نفر از بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش صندوق همراه بود.

مرتضایی فرد ظهار داشت: پس از پایان مهلت ثبت نام، لیست نهایی متقاضیان این خدمت به شرکت بیمه مورد نظر رسال شد و طبق اعلام قبلی، از ابتدای اردیبهشت ماه پوشش بیمه تکمیلی عمرو حادثه و آتش سوزی صبا برای این تعداد از عزیزان آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه در این طرح برای اولین بار، سقف سنی ثبت نام کنندگان و سقف سنی پوشش خسارت بیمه حذف شده است گفت: این موضوع فرصت مناسبی برای بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری ایجاد کرد تا بدون در نظر گرفتن سقف سنی نسبت به برخورداری از خدمات این نوع بیمه اقدام کنند.

به گفته وی، در این طرح علاوه بر خسارت عمر و حادثه، شرکت بیمه ملت، پوشش “بیمه آتش سوزی” را نیز به صورت رایگان برای متقاضیان فعال کرده است.

او همچنین تصریح کرد: عزیزانی که در این طرح ثبت نام کرده اند می توانند با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پوشش بیمه عمر و حادثه برای 140 هزار نفر از بازنشستگان کشوری

آغاز پوشش بیمه عمر و حادثه برای 140 هزار نفر از بازنشستگان کشوری