مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 14:252021-05-03سياسي

مسابقه خاطره نویسی فعالان عرصه سوادآموزی برگزار می شود


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: همزمان با هفته معلم، مسابقه خاطره نویسی فعالان عرصه سوادآموزی در اردبیل برگزار می شود.

- ، محمد سیمزاری عصر دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری این مسابقه و انتشار فراخوان برای شرکت علاقمندان اظهار کرد: مسابقه خاطره نویسی آموزشیاران، پیشکسوتان و فعالان عرصه سوادآموزی به مناسبت روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره حجت الاسلام حسین پناهی مدیرکل فقید نهضت سوادآموزی استان اردبیل برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: چاپ کتاب آثار گردآوری شده با نام شرکت کنندگان و اهدای جوایز نفیس به خاطرات برگزیده از جمله برنامه های تدارک دیده شده در قالب این رویداد فرهنگی خواهد بود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: با تشکیل نهضت سوادآموزی در هفتم دی ماه سال 57 با فرمان امام راحل، تلاش های گسترده ای برای مبارزه با بیسوادی در سطح کشور آغاز شد و در استان اردبیل نیز خدمات ارزنده ای در این حوزه انجام شده است.

سیمزاری افزود: در این بسیج همگانی بخش بزرگی از ظرفیت های کشور مورد استفاده قرار گرفت که قسمت عمده ای از آنها به صورت شفاهی است که ضرورت دارد نسبت به مستندسازی و به یادگار گذاشتن این اقدامات مخلصانه، اقداماتی متناسب با شرایط کنونی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه خاطره نویسی فعالان عرصه سوادآموزی برگزار می شود

مسابقه خاطره نویسی فعالان عرصه سوادآموزی برگزار می شود