مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 14:302021-05-03ورزشي

تشکیل شورای پزشکی برای تسریع روند درمانی حامد حدادی


به منظور تسریع روند درمانی مصدومیت حامد حدادی عضو تیم ملی بسکتبال، شورای پزشکی با حضور رییس فدراسیون بسکتبال تشکیل شد.

- به منظور تسریع روند درمانی مصدومیت حامد حدادی عضو تیم ملی بسکتبال، شورای پزشکی با حضور رییس فدراسیون بسکتبال تشکیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، به منظور برنامه ریزی های لازم جهت تسریع روند درمان آسیب دیدگی حامد حدادی بسکتبالیست تیم ملی، شورای پزشکی و مشورتی با حضور رییس فدراسیون بسکتبال و متخصصین پزشکی و بدنسازی در آکادمی ملی المپیک تشکیل شد.

رامین طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال در این باره گفت: با توجه به مشکل کوچکی که برای زانوی حامد حدادی در لیگ باشگاهی چین پیش آمده است و به منظور بررسی هر چه بهتر این موضوع به جهت اینکه حدادی از بازیکنان بسیار ارزشمند تیم ملی بسکتبال است، اقدام به تشکیل شورای مشورتی با حضور سرمربی تیم ملی، متخصص فیزیوتراپ، پزشک و متخصص بدنسازی و تمرین درمانی کردیم که این شورا امروز در آکادمی ملی المپیک تشکیل جلسه داد.

وی افزود: چگونگی مراحل درمانی حامد حدادی و برنامه ریزی های مناسب برای اینکه از لحاظ بدنی آمادگی لازم را پیدا کند تا هر چه سریع تر برای رویدادهای مهم پیش روی تیم ملی بسکتبال همانند پنجره سوم انتخابی بسکتبال کاپ آسیا و بازی های الم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شورای پزشکی برای تسریع روند درمانی حامد حدادی

تشکیل شورای پزشکی برای تسریع روند درمانی حامد حدادی