مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 14:302021-05-03سياسي

تکلیف کاندیداهای شوراها 22 اردیبهشت ماه مشخص می شود


رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: 22 اردیبهشت ماه نتایج نهایی بررسی صلاحیت داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا به ستاد انتخابات استان و خود کاندیداها اعلام می شود.

- ، بهروز ندایی عصر دوشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان اردبیل اظهار کرد: تمام تمهیدات و مقدمات برای برگزاری با شکوه انتخابات 28 خرداد در استان اردبیل فراهم است و امیدواریم با مشارکت بالای مردم، انتخاباتی با شکوه را در این روز شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: با تهیه و تدارک تعرفه ها و همچنین صندوق های آرا و ارسال به موقع آن به شعب در موعد مقرر، سعی و تلاشمان بر این است تا فرصت و شرایط مناسب برگزاری یک انتخابات با شکوه و در عین حال قانون مدار را بسترسازی کنیم تا همه مردم با خیال راحت در انتخابات مشارکت کنند.

رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای روستا تا روز چهارشنبه در هیئت های نظارت ادامه پیدا می کند و سپس تأیید نهایی صلاحیت ها با بررسی در هیئت نظارت بخش ها انجام شده و در صورت اعتراض هیئت نظارت شهرستان ها به این اعتراضات رسیدگی خواهند کرد.

ندایی افزود: با پایان یافتن مهلت اعتراض کاندیداهای رد صلاحیت شده شوراهای شهر در استان اردبیل، از امروز هیئت نظارت استان بررسی صلاحیت داوطلبان را که رد صلاحیت شدند، آغاز کرد و تا 22 ارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف کاندیداهای شوراها 22 اردیبهشت ماه مشخص می شود

تکلیف کاندیداهای شوراها 22 اردیبهشت ماه مشخص می شود