مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 15:202021-05-03سياسي

126 داوطلب شوراها رد صلاحیت شدند


رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: 126 نفر از داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر در استان اردبیل رد صلاحیت شدند.

- ایسنا/اردبیل رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: 126 نفر از داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر در استان اردبیل رد صلاحیت شدند.

بهروز ندایی در جلسه ستاد انتخابات استان اردبیل اظهار کرد: با تشکیل هیئت نظارت استان کار بررسی شکایات افراد رد صلاحیت شده از امروز در سطح استان اردبیل آغاز شد تا بعد از بررسی نهایی در این هیئت 22 اردیبهشت ماه نتیجه نهایی و اسامی کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شوراها به ستاد انتخابات و خود کاندیداها اعلام شود.

وی تصریح کرد: در مرحله بعد اگر داوطلب رد صلاحیت شده شکایتی از روند رسیدگی داشته باشد، می تواند اعتراض خود را به هیئت مرکزی نظارت در مجلس شورای اسلامی ارسال کند.

رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: در مجموع 126 نفر از داوطلبان شوراهای شهر در استان اردبیل رد صلاحیت شدند که عمده آنها تا دیروز اعتراض خود را برای هیئت نظارت استان تحویل دادند.

ندایی به روند رسیدگی به صلاحیت داوطلبان شوراهای روستا نیز اشاره کرد و افزود: در روند رسیدگی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای روستا نیز کار بررسی صلاحیت در هیئت های اجرایی بخش به انجام رسیده و پرونده ها به هیئت نظارت بخش ارسال شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

126 داوطلب شوراها رد صلاحیت شدند

126 داوطلب شوراها رد صلاحیت شدند