مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 15:252021-05-03سياسي

«مهمان خدا» برای اولین بار از حرم امام رئوف روی آنتن می رود/ پخش از شبکه قرآن


تهیه کننده برنامه سحرگاهی «مهمان خدا»، گفت: این برنامه که به صورت زنده و مستقیم از شبکه تلویزیونی قرآن سیما پخش می شود، برای اولین بار از حرم امام رضا(ع) روی آنتن می رود.

- احسان عرب در گفت وگو با خبرنگار نیستند پخش می کنیم تا شرایط این افراد را پوشش رسانه ای داده باشیم.

تهیه کننده برنامه سحرگاهی مهمان خدا افزود: همچنین هرشب قبل از اذان صبح، یکی از مناجات های برگزیده سال های قبل از مداحان مختلف را پخش می کنیم تا مخاطبان را به حس و حال مناجات در ساعات پایانی شب ترغیب کنیم.

وی گفت: برای پخش دعاهای سحر ماه های مبارک رمضان، دوربین برنامه مهمان خدا هر شب به یکی از مساجد مهم ایران می رود و دعای سحر را با پخش تصاویر این مساجد تقدیم مخاطبان می کنیم.

عرب در مورد حضور کارشناسان مذهبی در برنامه سحرگاهی مهمان خدا هم گفت: برای سه دهه مختلف ماه مبارک رمضان، حجج اسلام و المسلمین حسینی قمی، نظافت و راشد یزدی را دعوت کردیم که به ارائه نظرات کارشناسی پرداخته و خواهند پرداخت.

وی با بیان این که برنامه سحرگاهی مهمان خدا برای اولین بار به صورت زنده از حرم مطهر امام رضا(ع) پخش می شود، گفت: همین که این برنامه در  حرم امام رضا(ع) ضبط و پخش می شود، باعث شده تا پیام های مردمی متعددی به این برنامه دادهه شود و فکر می کنیم در شرایط برای ضبط و پخش برنامه سحرگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مهمان خدا» برای اولین بار از حرم امام رئوف روی آنتن می رود/ پخش از شبکه قرآن

«مهمان خدا» برای اولین بار از حرم امام رئوف روی آنتن می رود/ پخش از شبکه قرآن