مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 15:402021-05-03حوادث

انهدام باند اخاذی از نیکوکار دزفولی در کمتر از 24 ساعت


مأموران انتظامی، 6 متهم که 600 میلیون ریال را از یک خیر دزفولی اخاذی کرده بودند، در کمتر از 24 ساعت دستگیر کردند.

- اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره اخاذی از یک فرد نیکوکار در دزفول، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد که چند جوان به بهانه کمک به فقرا و ایتام این فرد نیکوکار را با برنامه ای از پیش تعیین شده به محلی دعوت کردند که پس از مراجعه این فرد، کارت های بانکی و موبایلش را با کتک کاری و توسل به زور به سرقت بردند.

فرمانده انتظامی دزفول با بیان اینکه این افراد مبلغ 600 میلیون ریال را از فرد خیر اخاذی کرده اند، عنوان کرد: مالباخته همان دیروز و در اولین فرصت به کلانتری 14 دزفول مراجعه کرد که بلافاصله اقدامات پلیس برای شناسایی متهمان آغاز شد.

سرهنگ گراوندی با بیان اینکه مأموران کلانتری 14 در کمتر از 24 ساعت پنج مرد جوان و یک زن را که در این اخاذی نقش داشتند، در مخفیگاهشان دستگیر کردند، گفت: این افراد به بزه انتسابی اعتراف کردند؛ ضمن اینکه مبلغ اخاذی شده و گوشی موبایل و کارت های بانکی سرقت شده نیز به فرد نیکوکار مالباخته بازگردانده شدند.

وی با اشاره به اینکه متهمان حسب دستور دادستان شهرستان روانه زندان شدند، به شهروندان و خیران توصیه کرد در صورتی که تمایل دارند به نیازمندان و فق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند اخاذی از نیکوکار دزفولی در کمتر از 24 ساعت

انهدام باند اخاذی از نیکوکار دزفولی در کمتر از 24 ساعت