مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 18:052021-05-03سياسي

گسترش مرزهای انقلاب اسلامی با تلاش شهدای مدافع حرم


فرمانده بسیج ناحیه بابلسر در جمع خانواده شهدای مدافع حرم شهرستان بابلسر گفت: مرزهای انقلاب اسلامی با تلاش شهدای مدافع حرم گسترش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر،مصطفی بازوند فرمانده بسیج ناحیه بابلسر در نشست صمیمی با خانواده شهدای مدافع حرم شهرستان بابلسر اظهار کرد: شهدا و خانواده آنان از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند، جهاد و شهادت شرایط ویژه ای دارد و برای هر کس این شرایط فراهم نمی شود.

فرمانده سپاه بابلسر با اشاره به اینکه جهاد دارای چهار پله است، گفت: پله اول جهاد وقت است، یعنی کسانی که در راه رضای خدا بدون هیچ چشمداشتی وقت گذاری می کنند.

وی پله دوم جهاد را جهاد مال عنوان کرد و افزود: پله سوم جهاد، بذل جان است و کسی که از وقت و مالش گذشت، می تواند از جانش هم عبور کند.

بازوند ادامه داد: پله چهارم، جهاد آبروست که از شهادت هم بالاتر است.

وی با بیان اینه حریم انقلاب اسلامی فراتر از مرزهای ایران است، خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم وسعت انقلاب اسلامی را در مرزهای ایران نمی دیدند.

  فرمانده سپاه بابلسر با تاکید بر اینکه آرامش و آسایشی که اکنون داریم را مدیون شهدای مدافع حرم هستیم، بیان کرد: مدافعان حرم در نقطه ای دیگر جلوی دشمنان را گرفتند تا کشور ما امروز در آرامش باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش مرزهای انقلاب اسلامی با تلاش شهدای مدافع حرم

گسترش مرزهای انقلاب اسلامی با تلاش شهدای مدافع حرم