مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 18:052021-05-03سياسي

دولت همه چیز را به مذاکرات گره زد/ بسیاری از ظرفیت های بزرگ داخلی نادیده گرفته شد


این دولت همه چیز را به مذاکرات گره زد و بسیاری از ظرفیت های بزرگ داخلی نادیده گرفته شد و نهایتا پس از هشت سال رفت و آمدهای بی حاصل بجای قبول مسئولیت خطاها و اصلاح رویه ها به حاج قاسم حمله می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، به نقل از خانه ملت، مرتضی محمودوند در رابطه با اظهارات اخیر وزیر امور خارجه گفت: سال ها با افتخار لباس سربازی ملت بزرگ ایران را هم در میدان و هم در دیپلماسی بر تن داشته ام؛ هم حال و هوای نبردهای عاشورایی میدان را درک کرده ام و هم به اصول و ظرافت های دیپلماسی واقفم؛ میدان و دیپلماسی هوشمندانه و عزتمندانه نه تنها مقابل هم نیستند بلکه همیشه میدان نقطه قوت ما در نشست و برخاست های دیپلماتیک بوده است.

وی افزود: فاصله معنا دار و عقب افتادن کارگزاران دیپلماسی از مرد با تدبیر میدان آن هم در مسابقه امدادی، امدادهای ضعیف و متاسفانه دیر هنگام دستگاه دیپلماسی بوده که کاملا مشهود است.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در باره ای بخشیدند و اگر غیر از این بود قطعا وضعیت وخیمی شکل می گرفت و طراحی سرویس ها دقیقا و بی کم و کاست اجرا می شد.

وی با تاکید بر نقش اتاق فکر دولت در اتفاقات اخیر گفت: متاسفانه اتاق فکر دولت در اقدام اخیرش بجای آنکه منافع ملی را در نظر بگیرد و به احساسات پاک مردم احترام بگذارد همه چیز را در این ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت همه چیز را به مذاکرات گره زد/ بسیاری از ظرفیت های بزرگ داخلی نادیده گرفته شد

دولت همه چیز را به مذاکرات گره زد/ بسیاری از ظرفیت های بزرگ داخلی نادیده گرفته شد