مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 18:402021-05-03بين الملل

دیدار مقام ارشد سازمان آزادی بخش فلسطین با «بشار الجعفری»


یک مقام ارشد سازمان آزادی بخش فلسطین در دیدار با معاون وزیر خارجه سوریه بر حق سوریه در دفاع از خاک خود در برابر تروریسم تاکید کرد و طرف سوری را در جریان جزییات تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به قدس قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مدیر کل اداره سیاسی سازمان آزادی بخش فلسطین امروز دوشنبه با بشار الجعفری معاون وزیر خارجه به تعویق انداخته است، گفت که پذیرش برگزاری انتخابات بدون قدس که پایتخت کشور فلسطین است به معنای به رسمیت شناختن معامله قرنی است که دولت پیشین آمریکا آن را طراحی کرده بود.

این مقام ارشد سازمان آزادی بخش فلسطین گفت: محمود عباس و رهبری فلسطین تلاش های خود را با همکاری جامعه بین المللی به کار بسته تا بر اسراییل برای برگزاری انتخابات در قدس فشار آورد.

عبدالهادی تاکید کرد: قدس خط قرمز است و رهبری فلسطین برگزاری انتخابات به نحوی که به زیان آرمان قدس و آرمان ملی فلسطین باشد، هرگز نمی پذیرد.

او همچنین طرف سوری را در جریان اقدام رژیم صهیونیستی درآواره کردن جمعی شهروندان فلسطینی در محله الشیخ جراح قدس اشغالی و وادار کردن آنها به ترک خانه هایشان قرار داد و گفت این اقدام بخشی از طرح نظام مند علیه موجودیت فلسطین در قدس و تجاوز جدیدی است که به سلسله جرایم علیه قدس و مردم آن و هویت عربی، اسلامی و مسیحی آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مقام ارشد سازمان آزادی بخش فلسطین با «بشار الجعفری»

دیدار مقام ارشد سازمان آزادی بخش فلسطین با «بشار الجعفری»