مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 19:402021-05-03اجتماعي

بارش های پراکنده مهمان پایان هفته مازندران


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: از امروز تا صبح چهارشنبه به طور موقت از میزان ناپایداری کاسته شده و دمای هوا نیز کمی گرم تر می شود .

- احمد اسدی امروز درباره وضعیت هوای مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته تداوم بارندگی را در سطح استان شاهد بودیم که در برخی مناطق رگباری همراه با رعدوبرق بوده است.

وی افزود: طی این مدت بیشترین بارش بورخانی سوادکوه 35، شورای سوادکوه 30،  تمل رامسر 25، بلده  و کالیکلای لفور24، کنگرج کلای آمل 23، گلوگاه بابل 21، اسکندرکلای قائمشهر 20، سیاه بیشه 19، کیاسر و رینه 18 میلی متر بوده است.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه امروز بارش ها به صورت پراکنده ادامه دارد، اضافه کرد: از امروز تا صبح چهارشنبه به طور موقت از میزان ناپایداری کاسته شده و دمای هوا نیز کمی گرم تر می شود .

اسدی بیان کرد: از بعدازظهر چهارشنبه مجددا جریانات خنک و مرطوب شمالی روی منطقه شکل می گیرد و انتظار داریم شاهد ابرناکی آسمان و بارش های پراکنده در آسمان مازندران باشیم.

وی ادامه داد: از روز پنج شنبه تا شنبه هفته آینده باتوجه به استقرار جریانات خنک و مرطوب شمالی و عبور متناوب امواج تراز میانی پیش بینی می شود گاهی شاهد بارش های پراکنده، وزش باد و احتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش های پراکنده مهمان پایان هفته مازندران

بارش های پراکنده مهمان پایان هفته مازندران