مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 21:102021-05-03اجتماعي

جزییات آبگرفتگی در محور قدیم تهران-جاجرود


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: محور قدیم تهران-جاجرود که به علت بارش شدید و سیل آسا بعد از ظهر امروز مسدود شده بود و خودرو ها گرفتار شده بودند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، حیدر نوروزی درباره آخرین وضعیت محور قدیم تهران-جاجرود که به دلیل بارش های بعد از ظهر اخیر و بروز سیلاب مسدود شده بود توضیح داد: بعد از ظهر امروز بارندگی سیل آسا در محدوده محور قدیم جاجرود حدفاصل انتهای اتوبان بابایی تا رودهن رخ داد.

وی افزود: شدت بارش در مدت زمان کوتاه به حدی بود که حتی برف پاک کن خودرو ها نیز حریف این بارندگی نبود در کوتاه ترین زمان ممکن حجم روان آب زیادی در بستر راه و حاشیه جاده ایجاد و موجب بروز سیلاب در محور قدیم جاجرود شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران ادامه داد: در برخی مناطق ارتفاع آب حتی تا 80 سانتیمتر هم رسید و این موجب گرفتاری خودرو ها در سیلاب شد.

نوروزی افزود: در این راستا همکاران راهداری تلاش کردند به سرعت دو کار را انجام دهند، در ابتدا ترافیک عبوری را از جاده قدیم جاجرود به آزادراه تهران-پردیس منتقل کردند، چون در آزادراه میزان رواناب کمی کمتر از جاده قدیم بود.

وی گفت: همچنین با کمک راهداران خودرو هایی که به علت بروز سیلاب و ورود آب به داخل موتور، خاموش شده بود بکسل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات آبگرفتگی در محور قدیم تهران-جاجرود

جزییات آبگرفتگی در محور قدیم تهران-جاجرود