مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 21:152021-05-03بين الملل

دیدار مقام سازمان آزادی بخش فلسطین با بشار الجعفری


یک مقام ارشد سازمان آزادی بخش فلسطین در دیدار با معاون وزیر خارجه سوریه بر حق سوریه در دفاع از خاک خود در برابر تروریسم تاکید کرد و طرف سوری را در جریان جزییات تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به قدس قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، مدیر کل اداره سیاسی سازمان آزادی بخش فلسطین امروز دوشنبه با بشار الجعفری معاون وزیر خارجه سوریه درباره تازه ترین تحولات فلسطین گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فلسطینی (وفا)، انور عبدالهادی در این دیدار که در دمشق انجام شد، الجعفری را در جریان نشست اخیر رییس تشکیلات خودگردان با گروه های فلسطینی و تصمیم اتخاذ شده در آن درباره به تعویق انداختن انتخابات سراسری فلسطین قرار داد.

او با اشاره به اینکه محمود عباس انتخابات را لغو نکرده بلکه به دلیل مخالفت رژیم صهیونیستی با برگزاری انتخابات در قدس آن را به تعویق انداخته است، گفت که پذیرش برگزاری انتخابات بدون قدس که پایتخت کشور فلسطین است به معنای به رسمیت شناختن معامله قرنی است که دولت پیشین آمریکا آن را طراحی کرده بود.

این مقام ارشد سازمان آزادی بخش فلسطین گفت: محمود عباس و رهبری فلسطین تلاش های خود را با همکاری جامعه بین المللی به کار بسته تا بر اسراییل برای برگزاری انتخابات در قدس فشار آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مقام سازمان آزادی بخش فلسطین با بشار الجعفری

دیدار مقام سازمان آزادی بخش فلسطین با بشار الجعفری