مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 02:302021-05-03اجتماعي

رکورد تعداد روستاییان بیمه شده صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان در استان شکست


مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی از شکستن رکورد بیشترین تعداد بیمه شده جدید طی یک سال از ابتدای فعالیت صندوق بیمه اجتماعی در این استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی از شکستن رکورد بیشترین تعداد بیمه شده جدید طی یک سال از ابتدای فعالیت صندوق بیمه اجتماعی در این استان خبر داد.

محمدرضا غلامزاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: طی سال گذشته در خراسان شمالی 9218 نفر از روستاییان، کشاورزان و عشایر استان تحت پوشش بیمه اجتماعی در آمدند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 63 هزار نفر از کشاورزان، روستاییان و عشایر استان تحت پوشش این صندوق بیمه اجتماعی قرار گرفته اند، افزود: دو هزار و 650 خانوار به صورت ماهیانه از این صندوق مستمری دریافت می کنند که ماهیانه حدود 17 میلیارد ریال برآورد می شود.

وی در خصوص مزایای عضویت در صندوق بیمه اجتماعی گفت: دریافت مستمری بازنشستگی، از کار افتادگی کلی و مستمری بازماندگان از جمله مزایای عضویت در این صندوق بیمه اجتماعی است، همچنین 70 درصد حق بیمه نیز در این صندوق توسط دولت پرداخت می شود.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی همچنین گفت: تعداد بیمه شدگان جدید نسبت به سهمیه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد تعداد روستاییان بیمه شده صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان در استان شکست

رکورد تعداد روستاییان بیمه شده صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان در استان شکست