مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 03:152021-05-03اجتماعي

خلاقیت و نوآوری ملاک اصلی انتخاب معلمان نمونه فارس است


ملاک اصلی انتخاب معلمان نمونه منطقه ای و استانی در فارس خلاقیت و نوآوری بوده است.

- ایسنا/فارس مدیرکل آموزش وپرورش فارس گفت: ملاک اصلی انتخاب معلمان نمونه منطقه ای و استانی در فارس خلاقیت و نوآوری بوده است.

فرهاد اسماعیلی درجمع تعدادی از معلمان برگزیده استان با اشاره به تغییراتی که در سال جاری برای انتخاب معلمان نمونه استانی و منطقه ای در نظر گرفته شد، گفت: اساس انتخاب معلمان نمونه امسال شایستگی ها و برتری هایشان بود که نشان می دهد خلاقیت معلم مهم است و برخلاف گذشته سنوات کاری نقش تعیین کننده ای ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آموزش و پرورش فارس، او افزود: ممکن است معلمی 30 سال با یک شیوه کار کند اما یک معلم هم هر روز و لحظه ایی که با دانش آموز است نوآفرینی کند و خلاقیت به خرج دهد که این نبوغ و تفاوت معلم ها را نشان می دهد.

مدیرکل آموزش وپرورش فارس به تلاش خودجوش معلمان در ایام مواجه و شیوع کرونا ویروس اشاره کرد و افزود: اینکه معلمی شغل انبیاء است در نفس معلم است و ایران جزء 10 کشوری بود در بحران کرونا با فعالیت خودجوش معلمان خوش درخشید و ما به وجود تمام معلمانمان افتخار می کنیم.

اسماعیلی با اشاره به اینکه امسال هفته معلم مقارن است با ایام سوگواری مولای متقیان علی (ع) و شب های قدر، گفت: همه ما مفتخریم به این که پیرو و شیعه امام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاقیت و نوآوری ملاک اصلی انتخاب معلمان نمونه فارس است

خلاقیت و نوآوری ملاک اصلی انتخاب معلمان نمونه فارس است