مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 04:002021-05-04سياسي

امروز بیش از هر زمان دیگری به سیره حضرت علی(ع) نیازمندیم


امروز بیش از هر زمان دیگری به نهج البلاغه و سیره عملی حضرت علی(ع) و دستورات ایشان نیازمندیم که مقام معظم رهبری نیز در این باره تاکید زیادی کرده اند.

- ایسنا/اصفهان امام جمعه موقت اصفهان گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری به نهج البلاغه و سیره عملی حضرت علی(ع) و دستورات ایشان نیازمندیم که مقام معظم رهبری نیز در این باره تاکید زیادی کرده اند.

محمد تقی رهبر در گفت و گو با ایسنا درباره ابعاد شخصیتی حضرت علی(ع) و شیوه حکومت داری ایشان، اظهار کرد: ابعاد شخصیتی امیرالمومنین علی(ع) آنقدر گسترده است که ما از بیان آن عاجز هستیم.

علی(ع) ابر مرد و برترین انسان پس از سول خدا(ص) و وارث انبیا است که با همه عظمتش، مظلوم هم بود، به طوری که ایشان 25 سال خانه نشین شدند و سرانجام مظلومانه به شهادت رسیدند.

وی افزود: امام علی(ع) مرد جهاد، علم و احسان بود و بزرگی ایشان به حدی است که حتی نویسندگان مسیحی درباره ایشان کتاب های ارزشمندی به نگارش درآورده اند.

جُرج جرداقِ مسیحی، کتابی با عنوان صدای عدالت انسانی درباره امام علی(ع) نوشت که در آن ابعاد شخصیتی آن امام همام بیان شده است و عدالت خواهی و انسان دوستی امام نخست شیعیان به تصویر کشیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز بیش از هر زمان دیگری به سیره حضرت علی(ع) نیازمندیم

امروز بیش از هر زمان دیگری به سیره حضرت علی(ع) نیازمندیم