مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-04فرهنگي

حسن فتحی: در مقابل این گروگانگیری سکوت نمی کنم


حسن فتحی با بیان اینکه تمام مشکلات پیش آمده برای فیلم «مست عشق» بخاطرسودآوری مالی است، معتقد است: من، فرهاد توحیدی و هنرمندان ایرانی و ترک «مست عشق» شیره جان خود را با تمام باورها و اعتقاداتمان سر این کار گذاشتیم و حقیقت هیج گاه پشت دروغ هایی که گفته می شود، - حسن فتحی با بیان اینکه تمام مشکلات پیش آمده برای فیلم مست عشق بخاطرسودآوری مالی است، معتقد است: من، فرهاد توحیدی و هنرمندان ایرانی و ترک مست عشق شیره جان خود را با تمام باورها و اعتقاداتمان سر این کار گذاشتیم و حقیقت هیج گاه پشت دروغ هایی که گفته می شود، پنهان نمی ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حاشیه های فیلم مست عشق به کارگردانی حسن فتحی که محصولی مشترک میان ایران و ترکیه است، همچنان ادامه دارد و کار به انتشار بیانیه میان طرفین ایرانی و ترکیه ای رسیده است.

در روزهای گذشته پس از آنکه از سوی سرمایه گذار ترکیه ای فیلم مست عشق تایید شد که قرار است این فیلم در قالب سریال در ترکیه تدوین و پخش شود، حسن فتحی در واکنشی این را خبری تآسف آور و سندی آشکار بر رفتار سوداگرانه، غیراخلاقی و غیرقانونی سرمایه گذار تُرک دانست آن هم در شرایطی که بنا بر نظر سرمایه گذار ایرانی فیلم، تنها در حدود 30 درصد فیلم سرمایه گذاری کرده است! یک روز بعد از اظهارات فتحی، تهیه کننده ترکیه ای فیلم متنی را خطاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسن فتحی: در مقابل این گروگانگیری سکوت نمی کنم

حسن فتحی: در مقابل این گروگانگیری سکوت نمی کنم