مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-05-04سياسي

ثبت 800 مسئله در مهرواره «محله همدل» کرمانشاه/ مشکلات محله را شناسایی کنید


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: با مشارکت مردم تاکنون 800 مسئله در طرح محله همدل در استان به ثبت رسیده و از این حیث استان کرمانشاه مقام ششم را در کشور دارا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت الاسلام یوسف احمدی امروز در جمع اصحاب رسانه، از اجرای پویش سراسری مهرواره محله همدل در راستای رسیدگی به مشکلات و اولویت های مردم در محله های استان خبر داد و اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برمبنای کمک به فقرا و دستگیری از نیازمند و طبقه پایین جمعیتی که نیاز به حمایت دولت و حکومت دارند، برنامه های خود را طراحی و برنامه ریزی کرده است.

وی یکی از وظایف حکومت اسلامی را همدلی با نیازمندان دانست و گفت: در راستای فرمایشات مقام معطم رهبری مبنی بر اینکه در محلات مردم خود دست به دست هم بدهند و مشکلات را حل کنند و با توجه به اینکه استعدادهای خوبی در همه محلات نهفته است و تنها نیاز به یک مرکز فرماندهی و سازماندهی دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: این سازمان با توجه با شرح وظایف که دارد در این پویش مشکلات حوزه های اقتصادی، اجتماعی، خانوادگی و آسیب های اجتماعی را با کمک اعضای خود محلات بررسی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 800 مسئله در مهرواره «محله همدل» کرمانشاه/ مشکلات محله را شناسایی کنید

ثبت 800 مسئله در مهرواره «محله همدل» کرمانشاه/ مشکلات محله را شناسایی کنید