مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 05:002021-05-04پزشكي

بوشهر/ کمک 250 میلیون تومانی فردی خیر به بیمارستانی در گناوه


شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

- سرپرست شبکه بهداشت ودرمان گناوه گفت: یک خیر نیک اندیش سلامت 250 میلیون تومان به بیمارستان امیرالمومنین (ع) این شهرستان کمک کرد.

عصمت حیدری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با شروع موج جدید اپیدمی کووید 19، در جهت خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم شهرستان، بیمارستان امیرالمومنین (ع) به تجهیزات پزشکی و درمانی به منظور تسهیل در فرایند درمان بیماران نیاز داشت که با پیگیری های انجام شده ، 250 میلیون تومان توسط حاج خداکرم خدری از خیران سلامت شهرستان برای تهیه تجهیزات بخش آی سی یو بیمارستان اهدا شد.

وی اضافه کرد: حمایت خیران عرصه سلامت ، انگیزه قوی و مایه دلگرمی برای ارایه کمک توسط دیگر خیران و اشاعه فرهنگ اهدای کمک های بانیان خیر در جامعه است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گناوه افزود: مردم می توانند در تماس با هیات امنای شبکه بهداشت و درمان ، شورای خیرین، رابط امور خیرین و یا مراجعه به شبکه بهدشت و درمان، کمک های خود را بر اساس نیازمندی های موجود به مجموعه بهداشت و درمان شهرستان اهدا کنند.

وی از شهروندان خواست با عمل به شیوه نامه های بهداشتی از جمله زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از اجتماعات و دورهمی ها، به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در شهرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهر/ کمک 250 میلیون تومانی فردی خیر به بیمارستانی در گناوه

بوشهر/ کمک 250 میلیون تومانی فردی خیر به بیمارستانی در گناوه