مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 05:302021-05-04بين الملل

در عمق سرزمین های اشغالی چه خبر است؟


مساله جالب توجهی که سوالات زیادی را مطرح می کند افزایش حوادث مبهم و انفجارها و نشت گاز و نفت در شهرهای استراتژیکی مثل حیفا، تل آویو و الرمله در اراضی اشغالی است.

- مساله جالب توجهی که سوالات زیادی را مطرح می کند افزایش حوادث مبهم و انفجارها و نشت گاز و نفت در شهرهای استراتژیکی مثل حیفا، تل آویو و الرمله در اراضی اشغالی است.

برخی می گویند این ها حوادث حاشیه ای به خاطر اهمال کاری و سهل انگاری است اما برخی بعید نمی دانند که بیشتر این اتفاقات عمدی و توسط طرف های داخلی مثل مقاومت فلسطین یا خارجی (حزب الله لبنان) باشد که از طریق حمله سایبری صورت گرفته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه فرامنطقه ای رأی الیوم در سرمقاله خود نوشت: ظرف دو هفته یا کمتر آتش سوزی در فرودگاه تل آویو و پالایشگاه اصلی حیفا، نشتی گاز آمونیاک در انبارهای ذخیره حیفا، انفجار مهیب در کارخانه موتورهای موشک های شهر الرمله و فرو ریختن پلی در مراسم دینی یهودیان در جبل الجرمق که به کشته شدن 45 یهودی افراطی و زخمی شدن 150 تن دیگر منجر شد و همچنین بستن تمام سواحل از الناقوره در شمال تا نوار غزه در جنوب به دلیل نشت ماده سمی قطران رخ داد.

گسترش دایره این حوادث آن هم در دوره زمانی کوتاه چه بسا در یک کشور جهان سومی و در منطقه عربی به دلیل فساد، محاصره، فقر و در سایه دولت های دیکتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در عمق سرزمین های اشغالی چه خبر است؟

در عمق سرزمین های اشغالی چه خبر است؟