تشکیل کارگروه طرح بهسازی باند 29 چپ مهرآباد/باند پروازهای مهرآباد تغییر می کندراهبر فرودگاه بین المللی مهرآباد با اشاره به آغاز پروژه بهسازی باند 29 چپ فرودگاه بین المللی مهرآباد از اواخر اردیبهشت امسال، گفت: در مدت زمان بهسازی باند 29 چپ، - ابراهیم مرادی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: با توجه به فراهم شدن زمینه های لازم برای آغاز پروژه بهسازی باند 29 چپ فرودگاه بین المللی مهرآباد به عنوان پرترافیک ترین فرودگاه کشور، این فرودگاه عملا در آستانه اجرای مهمترین پروژه صنعت فرودگاهی ایران در سال 1400 قرار گرفته است. وی اضافه کرد: برطرف سازی مشکلات سازه ای باند فعلی و افزایش ضریب ایمنی پروازها و استانداردسازی سطوح پروازی، از جمله اهدافی است که با اجرای پروژه بهسازی باند 29 چپ فرودگاه بین المللی مهرآباد مد نظر قرار دارد. *طول موثر پروازی باند 29 چپ فرودگاه مهرآباد 4100 متر راهبر فرودگاه بین المللی مهرآباد درباره مشخصات فنی باند 29 چپ مهرآباد اظهار کرد: طول این پروژه با احتساب نواحی حدود 4500 متر و طول موثر پروازی آن 4100 متر با عرض 80 است. مرادی اظهار کرد: این بهسازی شامل انجام سه لایه آسفالت، بلاک بیس و بیندر روی این سطوح پروازی به طول 4 کیلومتر و ضخامت 20 سانتی متر و همچنین زهکشی و ساماندهی آب های سطحی و استریپ سازی این باند می شود و مقرر است طبق برنامه زمان بندی انجام شود. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |