مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-05-04سياسي

مردم در تله رقیب هراسی کاندیداها گرفتار نشوند/ اصلاح طلبان بلوف می زنند


عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: نامزدهای انتخاباتی از دوقطبی سازی و رقیب هراسی دست بردارند و مردم مراقب باشند تا فریب وعده های پوچ انتخاباتی را نخورند.

- ، با تاکید بر ضرورت مشارکت بالا در انتخابات، گفت: هر چقدر مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، امنیت ملی کشور هم افزایش پیدا می کند.

وی بیان کرد: این روزها می بینیم که برخی از اصلاح طلبان ادعایی را مطرح می کنند مبنی بر اینکه اگر میزان مشارکت مردم در انتخابات بالا باشد، آنان در انتخابات پیروز می شوند که باید بگویم این اظهارات صرفاً یک بلوف است.

عضو هیئت رییسه مجلس متذکر شد: موید این مسئله آن است که بالاترین مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 اتفاق افتاد و اصلاح طلبان هم شکست بسیار سختی در آن انتخابات متحمل شدند.

سلیمی تاکید کرد: ما به دنبال مشارکت بالا در انتخابات ریاست جمهوری 1400 هستیم و فارغ از اینکه چه کسی در این انتخابات رأی بیاورد و پیروز شود، میزان مشارکت بالای مردم در انتخابات باعث ایجاد یک کمربند قوی امنیتی، دور کشور می شود.

وی با بیان اینکه مردم هم باید دقت کنند تا فریب وعده های کاندیداهای انتخاباتی را نخورند، اظهار داشت: مردم فریب وعده های پوچ انتخاباتی را نخورند چرا که در انتخابات قبلی دیدیم که رییس جمهور فعلی به مردم وعده داد اگر من رأی بیاورم، چنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در تله رقیب هراسی کاندیداها گرفتار نشوند/ اصلاح طلبان بلوف می زنند

مردم در تله رقیب هراسی کاندیداها گرفتار نشوند/ اصلاح طلبان بلوف می زنند