مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-05-04حوادث

بارش باران به برخی منازل و زیرساخت های شهری و روستایی خاش خسارت وارد کرد


بارندگی همراه با توفان و رعد و برق شدید که شب گذشته به وقوع پیوست به برخی منازل مردم و زیرساختهای شهری و روستایی و اراضی باغی و زراعی خاش سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان بارندگی همراه با توفان و رعد و برق شدید که شب گذشته به وقوع پیوست به برخی منازل مردم و زیرساختهای شهری و روستایی و اراضی باغی و زراعی خاش سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرد.

بخشدار مرکزی خاش گفت: شکسته شدن درختان و تیرهای برق و وارد آمدن خسارت به سیاه چادرهای عشایری و منازل کپری و خشت و گلی و بلوکی مردم روستایی در کنار آسیب وارد شدن به اراضی کشاورزی و جایگاه های دامی و زیرساخت های شهری و روستایی از عواقب توفان همراه رگبار و رعد و برق شدید در منطقه است.

عیدمحمد قلندرزهی در گفت وگو با ایسنا افزود: قطع برق شهر و نقاط روستایی از دیگر آثار بارش رگباری دیشب در خاش بود که به همت نیروهای سخت کوش اداره برق در کمترین زمان خاموشی ها و نواقص بر طرف شد.

وی اظهار داشت: بارش ها الحمدلله در اکثر مناطق خاش صورت گرفته و با خسارتهایی همراه شده و از امروز اکیپ های برآورد خسارت در منطقه حضور دارند.

قلندرزهی ادامه داد: از اواخر روز جمعه گذشته تاکنون که بارندگی در منطق مختلف خاش گزارش شده، مسیرها و راههای روستایی به شدت آسیب دیده اند که تلاشگران عرصه راهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران به برخی منازل و زیرساخت های شهری و روستایی خاش خسارت وارد کرد

بارش باران به برخی منازل و زیرساخت های شهری و روستایی خاش خسارت وارد کرد