مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-04سياسي

اقناع عمومی برای رفع شائبه های احراز صلاحیت ها صورت پذیرد


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: باید به گونه ای اقناع عمومی صورت گیرد که مردم احساس نکنند رد صلاحیت ها سلیقه ای بوده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: باید به گونه ای اقناع عمومی صورت گیرد که مردم احساس نکنند رد صلاحیت ها سلیقه ای بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا آیت الله مصطفی محامی در دیدار ابوذرمهدی نخعی فرماندار زاهدان ضمن تسلیت ایام شهادت امام علی (ع) و گرامیداشت لیالی قدر گفت: برگزاری انتخابات، حضور پرشور مردم و تحفظ بر سلامت انتخابات از جمله موارد مهم و قابل توجه است.

امام جمعه زاهدان افزود: باید توجه داشت که حضور افراد معتمد، تاثیرگذار و شناخته شده در هیات های اجرایی انتخابات برای جلوگیری از ایجاد شائبه موثر خواهد بود.

آیت الله محامی بیان داشت: ایفای نقش پدری و بی طرفی نظام برای همه اقشار و طیف های جامعه و لزوم دقت نظر در تایید صلاحیت کاندیداهای دیگر از موارد مهم است و باید به گونه ای اقناع عمومی صورت گیرد که مردم احساس نکنند رد صلاحیت ها سلیقه ای بوده است.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان اظهار کرد: ممکن است در مواردی کاندیداهای رد صلاحیت شده اعتراضاتی داشته باشند که می توان تاحدودی برای آنها دلایل رد صلاحیت را ارائه نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقناع عمومی برای رفع شائبه های احراز صلاحیت ها صورت پذیرد

اقناع عمومی برای رفع شائبه های احراز صلاحیت ها صورت پذیرد