مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-05-04سياسي

توزیع غذا بین نیازمندان نهاوند/ عرضه نان مهربانی


مسئول گروه جهادی شهید امیدی نهاوند از پخت 500 پرس غذا برای نیازمندان نهاوند خبر داد و گفت: 700 قرص نان تحت عنوان «نان مهربانی» تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

- محمد سعیدی کیا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: همزمان با شب شهادت امیرالمومنین حضرت علی(ع) و دومین شب از لیالی پربرکت قدر به همت گروه جهادی شهید محسن امیدی 500 پرس غدا برای نیازمندان طبخ و توزیع شد.

وی گفت: این دومین مرحله از پخت غذا برای نیازمندان توسط گروه دانشجویی شهید امیدی نهاوند است و مرحله اول آن در سالروز میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) انجام شد.

مسئول گروه جهادی شهید امیدی نهاوند با بیان اینکه توزیع نان مهربانی در کنار پخت غذا از دیگر برنامه های این گروه در ماه مبارک رمضان بوده است گفت: در این مرحله اول 500 قرص نان و در این مرحله نیز 200 قرص نان تحت عنوان نان مهربانی تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه برای ادامه کمک های مومنانه در نظر است پخت غذا و توزیع نان  تاپایان ماه مبارک رمضان ادامه داشته باشد لذا از خیرین درخواست میکنیم که کمک های نقدی خود را به حساب این گروه جهادی واریز کنند.

انتهای پیام/ 3140/  


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع غذا بین نیازمندان نهاوند/ عرضه نان مهربانی

توزیع غذا بین نیازمندان نهاوند/ عرضه نان مهربانی