مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-05-04سياسي

توزیع 500 بسته سبد کالا بین نیازمندان همدان


رییس اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان همدان از توزیع 500 بسته سبد کالا در شب شهادت امام علی (ع) بین نیازمندان همدان خبر داد.

- حجت الاسلام سیدحسن رضوی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان، از توزیع 500 بسته سبد کالا همزمان با شب شهادت امام علی(ع) توسط اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان همدان خبر داد و اظهار کرد: در این شب یک هزار و 200 پرس غذای گرم نیز بین نیازمندان از محل نیات واقفین نیک اندیش و با رعایت پروتکل های بهداشتی توزیع شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه به دلیل شیوع بیماری کرونا و وضعیت قرمز شهرستان همدان مراسم شب های قدر با محدودیت هایی همراه بود گفت: این مراسم به صورت محدود در چند بقعه شاخص همدان برگزار شده است.

رییس اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان همدان به برگزاری مراسم شب قدر در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) با سخنرانی حجت الاسلام سید مجتبی حسینی یمین و مداحی جمشید قاسمی و مصطفی میرزایی اشاره کرد و گفت: این مراسم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، استفاده از مهر و ادعیه شخصی و الزام به داشتن ماسک همراه بوده است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم شب های قدر در آستان مقدس امامزاده خضر (ع) با رعایت دستورالعمل های بهداشتی افزود: سخنران مراسم امامزاده فرزند علی (ع) حجت السلام روحی و مرثیه سرایان و مداحان مهدی انصاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 500 بسته سبد کالا بین نیازمندان همدان

توزیع 500 بسته سبد کالا بین نیازمندان همدان