مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-05-04اقتصادي

بررسی موانع تولید در فردوس/ واحدهای تولیدی مشاور مالیاتی بگیرند


رییس سازمان صمت خراسان جنوبی در جلسه بررسی موانع تولید در فردوس گفت: بسیاری از مشکلات دارایی واحدهای تولیدی ناشی از نداشتن مشاورمالیاتی است.

- ، عباس جرجانی در جلسه رفع موانع و رونق تولید شهرستان فردوس افزود: داشتن مشاور مالیاتی برای واحدهای تولیدی ضروری است و بسیاری از مشکلاتی که گریبان گیر آنهاست با اطلاع از قوانین و مقررات دارایی رفع می شود.

در این جلسه مشکلات سه واحد تولیدی شهرستان بررسی شد.

مدیر عامل یکی از کارخانجات فردوس تامین آب، واگذاری زمین و مشکلات دارایی را از مهمترین موانع پیش روی این کارخانه بر شمرد و گفت: برای تامین ماشین آلات رنگرزی نیاز به آب داریم و 20 هکتار زمین جنب کارخانه نیز هنوز سند بنام کارخانه انتقال نیافته است.

احد کرمانی تصریح کرد: این کارخانه بیشتر از تمام شهرک صنعتی بیمه پرداخت می کند و در سالی که بنام مانع زدایی از تولید نامگذاری شده، مشکلات بانکها و دارایی بسیاری از برنامه های ما را ناتمام گذاشته است.

وی تاکید کرد: در حالی که اصل یکی از تسهیلات دریافتی ما یک و نیم میلیارد تومان است ولی باید سه و نیم میلیارد تومان فقط جریمه تاخیر بدهیم.

مدیرعامل کارخانه تولیدی در فردوس نیزبا بیان اینکه تا کنون برای خرید ماشین آلات و راه اندازی این کارخانه 24 میلیارد تومان هزینه کرده ام افزود: برای تکمیل این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی موانع تولید در فردوس/ واحدهای تولیدی مشاور مالیاتی بگیرند

بررسی موانع تولید در فردوس/ واحدهای تولیدی مشاور مالیاتی بگیرند