مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 10:402021-05-04بين الملل

تسلیت سیاسی تل آویو به محمود عباس


یک روزنامه عبری با اشاره به تبعات تعویق یا لغو انتخابات فلسطین از جمله تیراندازی اخیر در شهر نابلس واقع در کرانه باختری اشغالی تاکید کرد، این امر نشانگر دوره جدیدی است که در آن شمارش معکوس برای پایان حکومت رییس تشکیلات خودگردان فلسطین آغاز شده است.

- یک روزنامه عبری با اشاره به تبعات تعویق یا لغو انتخابات فلسطین از جمله تیراندازی اخیر در شهر نابلس واقع در کرانه باختری اشغالی تاکید کرد، این امر نشانگر دوره جدیدی است که در آن شمارش معکوس برای پایان حکومت رییس تشکیلات خودگردان فلسطین آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت که در گزارش خود به منابع عالی رتبه امنیتی متکی بوده است، نوشت، تیراندازی اخیر توسط یک اتومبیل در حال عبور از ایستگاه بازرسی زعتره در جنوب شهر نابلس انجام شد که به زخمی شدن یک شهرک نشین انجامید.

الکس فیشمن، تحلیلگر مسائل امنیتی و نظامی در این روزنامه که به روابط نزدیک خود با تصمیم گیران ارشد در تل آویو مشهور است، تاکید کرد که این روند نشانگر یک دوره جدید و آغاز احتمالی زلزله ای در رام الله است.

وی در توضیح این مطلب نوشت: از لحظه ای که عباس تعویق انتخابات را اعلام کرد، شمارش معکوس برای پایان دوران حکومت وی آغاز شد و همه آنچه از آن لحظه اتفاق می افتد، چه در حوزه سیاسی و چه در زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت سیاسی تل آویو به محمود عباس

تسلیت سیاسی تل آویو به محمود عباس