مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 11:552021-05-04سياسي

احیاء کارخانه قطعات فولادی با تلاش دستگاه قضایی


رییس اداره تصفیه و امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران از احیاء و راه اندازی کارخانه قطعات فولادی با تلاش دستگاه قضایی خبر داد.

- رییس اداره تصفیه و امور ورشکستگی دادگستری تهران اعلام کرد احیاء کارخانه قطعات فولادی با تلاش دستگاه قضایی رییس اداره تصفیه و امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران از احیاء و راه اندازی کارخانه قطعات فولادی با تلاش دستگاه قضایی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی و رسانه دادگستری تهران، بابک ترکی رییس اداره تصفیه و امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران اظهار کرد: در راستای وظیفه ذاتی خود و تحقق شعار امسال و منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست قوه قضاییه، اداره تصفیه و امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران جهت احیاء و راه اندازی شرکت های ورشکسته، تعطیل و نیمه تعطیل اقداماتی را انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از این شرکت ها کارخانه قطعات فولادی ایران با زیربنای 10 هکتار و بالغ بر 12 گروه تولیدی با محصولات مختلف تولیدی است که یکی از بزرگترین کارخانه ها در استان البرز و تهران محسوب می شود که از 15 سال پیش کاملا تعطیل شده بود.

رییس اداره تصفیه و امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران گفت: اقدامات اولیه برای احیاء و راه اندازی این شرکت تولیدی توسط اداره تصفیه و امور ورشکستگی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیاء کارخانه قطعات فولادی با تلاش دستگاه قضایی

احیاء کارخانه قطعات فولادی با تلاش دستگاه قضایی