مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 12:052021-05-04سياسي

کتابرسان سیار به طارم می رود


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان گفت: با توجه به وضعیت پراکندگی روستاهای شهرستان و نیاز مبرم به راه اندازی کتابخانه و در راستای برقراری عدالت فرهنگی، - امیرعلی نیک بخش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه در دوره شیوع ویروس کرونا برنامه های اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان با محوریت فضای مجازی دنبال شده است، اظهار کرد: برخی از فعالیت های حوزه کتاب و کتابخوانی تحت هیچ شرایطی تعطیل بردار نیست و در این زمینه می توان به مواردی چون عضوگیری، امانت دادن، تشکیل گروه های مجازی، ارائه نسخه PDF کتاب ها و دریافت سفارش، اشاره کرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان با اشاره به اینکه هم اکنون به ازای هر 10 هزار نفر در استان زنجان، یک کتابخانه عمومی وجود دارد، گفت: شمار منابع موجود در کتابخانه های عمومی استان حدود یک میلیون و 500 هزار نسخه است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 8.

5 درصد از جمعیت استان زنجان عضو کتابخانه های عمومی استان زنجان هستند، تصریح کرد: این جمعیت بیش از 80 هزار نفر را شامل می شود.

نیکبخش ضمن اشاره به نقش راه اندازی کتابرسان سیار روستایی در ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین عموم مردم خصوصا در نقاط روستایی افزود: در حال حاضر سه کتابخوان سیار در استان فعال است که طی روزهای آتی دو مورد نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابرسان سیار به طارم می رود

کتابرسان سیار به طارم می رود