مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 13:252021-05-04حوادث

کشف چک پول های جعلی در گرمه و فروش از طریق اینستاگرام


فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از کشف 10 فقره چک پول جعلی 500 هزار ریالی و دستگیری یک متهم در این رابطه خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از کشف 10 فقره چک پول جعلی 500 هزار ریالی و دستگیری یک متهم در این رابطه خبر داد.

سرهنگ مجتبی نظافتی در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر گفت: به دنبال دریافت تماس هایی از سوی شهروندان مبنی بر اینکه فردی در امر توزیع اسکناس و چک پول جعلی در سطح شهر فعالیت دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی نامحسوس موفق به شناسایی متهم شدند و پس از کسب مجوز قانونی طی عملیاتی غافلگیرانه وی را در محل کارش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف 10 فقره چک پول جعلی در محل اختفای متهم، بیان کرد: این فرد در بازجویی های انجام شده به بزه انتصابی معترف و در اعترافات خود اظهار داشت بنده ازطریق فضای مجازی با فردی ناشناس که خبر فروش اسکناس تقلبی را در شبکه اجتماعی اینستاگرام انتشار داده بود آشنا شدم و اسکناس ها را از وی خریداری کردم.

سرهنگ نظافتی در پایان با بیان اینکه متهم پس از بازجویی و تشکیل پرونده جهت اعمال قانون به دادسرا تحویل داده شد، بیان داشت: سایت (پیج اینستاگرامی) فروش اسکناس نیز در حال بررسی پلیس ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف چک پول های جعلی در گرمه و فروش از طریق اینستاگرام

کشف چک پول های جعلی در گرمه و فروش از طریق اینستاگرام