مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 14:002021-05-04سياسي

مسابقه خاطره نویسی فعالان عرصه سوادآموزی برگزار می شود


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل از برگزاری مسابقه خاطره نویسی آموزشیاران، پیشکسوتان و فعالان عرصه سوادآموزی در استان اردبیل خبر داد.

- محمد سیمزاری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل از برگزاری مسابقه خاطره نویسی آموزشیاران، پیشکسوتان و فعالان عرصه سوادآموزی به مناسبت روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره حجت الاسلام حسین پناهی در استان اردبیل خبر داد.

وی افزود: در جهت پاسداشت شخصیت والامقام حجت الاسلام حسین پناهی، مدیرکل فقید نهضت سوادآموزی استان اردبیل این  مسابقه در عرصه سوادآموزی برگزار می شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل بیان کرد: آثار گردآوری شده با نام شرکت کنندگان در قالب یک جلد کتاب چاپ و از آثار برتر نیز تجلیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: با تشکیل نهضت سوادآموزی در هفتم دی ماه سال 57 با فرمان امام راحل، تلاش های گسترده ای برای مبارزه با بیسوادی در سطح کشور آغاز شد و در استان اردبیل نیز خدمات ارزنده ای در این حوزه انجام شده است.

  سیمزاری تاکید کرد: قسمت عمده ای از اقدامات در حوزه مقابله با بی سوادی در کشور و استان اردبیل به صورت شفاهی است که ضرورت دارد نسبت به مستندسازی و به یادگار گذاشتن آنها اقدامات مناسبی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه خاطره نویسی فعالان عرصه سوادآموزی برگزار می شود

مسابقه خاطره نویسی فعالان عرصه سوادآموزی برگزار می شود